Subject: FW: Vahearuande esitamine
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 7 Feb 2025 11:08:35 +0200

From: Eva-Maria Liimets - ESTDEV <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 14, 2025 5:02 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vahearuande esitamine

Tere!

Vastavalt ESTDEVi ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud lepingule
1-15/58 (2024) esitan sihtfinantseeringu kasutamise kohta vahearuande.

Täiendavatele võimalikele küsimustele heameelega vastates ja
lugupidamisega,

Eva-Maria Liimets

Eva-Maria Liimets
Head of Democracy and Rule of Law
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | +372
5303 3474

Estonian Centre for International Development

Tatari 1, Tallinn 10116 | +372 629 9217
 <http://www.estdev.ee/> www.estdev.ee|
<https://twitter.com/EstDevEstonia> Twitter |
<https://www.facebook.com/EstDevEstonia> Facebook |
<https://ee.linkedin.com/company/estdev> LinkedIn